Blog

6 september 2018

Missie Abma’s

In de voedingsindustrie worden er heel veel concessies gedaan om het ‘product’ zo goedkoop mogelijk te krijgen. Dit gaat zeer ten koste van kwaliteit en smaak. Geld is het doel en voedsel het middel.

Wij zien het als onze missie om hier wat aan te doen. Samen zorgen we ervoor dat je producten kiest je op basis van kwaliteit, smaak en productiewijze.

Het is onze droom dat onze houdbare, gezonde en plantaardige producten vol van smaak landelijk voor iedereen verkrijgbaar zijn. Dat mensen meer en meer voor zulke producten kiezen en dat we inspireren door te laten zien hoe we te werk gaan. Abma's geeft het goede voorbeeld en laat zien hoe het werkelijk kan worden.

Wij willen dat doen vanuit onze toekomstige thuisbasis in de kassen van Kwekerij Osdorp in Amsterdam. Onze favoriete ingrediënten zijn olijfolie, tomaat en basilicum. De smaakvolle tomaten worden hier op een goede manier geteeld door mensen met een moeilijke achtergrond die hier aan dagbesteding doen. De kruiden worden hier ook geteeld door groente expert en liefhebber Walter Abma. Olijfolie wordt in Zuid-Europa gemaakt en halen wij naar ons toe.

Op deze nieuwe ruime thuisbasis kunnen we in omvang groeien en onze droom waarmaken. Naast opslag, kantoor en productieruimte komt er een mooie ruimte met veel functies, zoals: koken, eten, vergaderen, fotograferen, filmen, discussiëren en presenteren. Dit noemen wij de inspiratieruimte, hier kunnen 18 mensen tegelijk ontvangen worden.

Momenteel hebben we een crowdfundcampagne lopen. We kunnen je hulp goed gebruiken! Help je mee om onze droom te realiseren?

Steun Abma's met een investering.

De campagne is er ook om het Abma’s merk te bouwen!

De komende vijf jaar willen we Abma’s een sterk herkenbaar merk maken en landelijk voor iedereen verkrijgbaar zijn. We willen graag mensen blij en enthousiast te maken met onze producten en de manier waarop wij het maken.